Normal doğumda Kesik atılırsa bunu hissediyormuyuz? uyuşturma yapılıyor mu ?Yapılıyorsa nasıl uyuşturuyorlar? Bu yırtılma ihtimali beni geriyor kızlar.34 haftalık hamileyim Nefes Darlığı Yaşıyorum Bayılacak gibi oluyorum Doğumda baygınlık yaşar mıyım? Çünkü Genel olarak tansiyonum düşük