Busra2013 Bumah bende kasik agrisi oluo bavak agrisi oluo gobek deligi etrafi 16 haftaoikta fln agriodu gecti suan 25+2
Bumah Nursemom90 hadi ya bi anda bu nerden cikti diye dusundum endise ettim normalde hic bi sorunum yoktu
Bumah Busra2013 benim ayak tabanim sizliyo ama cok ayakta durmaktan bence oluyo bide hafif ödem olmaya basladi sag ayagimda sadece oluyo