bebek_29 biliyorum canım normal olduğunu ama sadece o yok çok sitrese koyuyorlar beni biri diyor dogumuma kadar sürebilir biri diyor dört aylık olunca bitecek bende sürekli sitrese giriyorum doğuma kadar böyle sürerse korkusuyla nasıl bitecek günler geçmiyor gibi geliyor artık bide sürekli bunlar iyi günlerin sen bide doğumu gör diyorlar benim piskoloji iyice bozuluyor ne yapacam hiç bilmiyorum