deniz_45 yaa uff evet çok mantıklı valla bizim parkta vardı wc şuan hâlâ açık mı bilmiyorum ama parka yürüme mesafesi 20 dakika çocuklarla daha uzuyor o süre bide başında beklemem gerek benim ortanca küçük daha tek ayakta bekliyorum eşimle daha rahat oluyor ( wc parkın içinde parkın eve uzaklığını kastettim. 🥹)