Denizaydin06 Kızlar çok kötü şeyler yaşıyorum ve 2 gündür çok stresim var çok üzülüyorum karnımda bir ağırlık var gibi ağrı giriyor hafif hafif dünde bacağım çok ağrıdı bir şeu yoktur değil mi korkuyorum
Zelis_ozdrgn Denizaydin06 canım asla stres yapma korkma korktuğun şey başa gelir allah korusun bi can taşıyorsun ve strese girdiğinde bebeğe de yansıyor inşallah bişi yoktur benimde ilk haftalarım öyleydi ama çok şükür bişi olmuyo dua et sadece doktora kontrole gitmeyi de ihmal etme