Esma_77 Pazartesi betahcg 113 çıktı Salı sağlık ocağı baktı 205 olmuştu bugün tekrar baktılar 119 çıktı sizce bu normal mi gebelik testinde pozitif sonuç almıştım bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Esma_77 Sebebi ne olabilir acaba Salı günü kadın doğum randevusu var keseyi görmek için çağırmıştı doktor