Kadriyeince Merhaba öncelikle bebeğin için çok üzüldüm şöyle düşün cennetten geldi ve oraya gitti orda seni bekliyor çünkü bende kendimi öyle kandırıyorum. Bebeğim hiçbir sıkıntısı olmamasına rağmen 28. Haftada hareketlerini hissedemem şikayeti ile gittiğim hastanede artık yaşamadığını öğrendim gebelik zehirlenmesi oluşmuş hipertansiyon varmış bende bilemedik tabi o da onun plasentasını yirtmisti ölü doğum yaptım arkasından 3 ay sonra tekrar hamile kaldım o da 11. Haftasında 6 haftalık gözüktü kalp atımı olmadığı için doktor kürtaj önerdi ondan bir süre sonra da oğluma hamile kaldım hamile kaldığımi öğrendiğim gibi alfamet , oksapar iğne ve coraspin kan sulandırıcı kullanmaya başladım çok şükür herhangi bir sıkıntım olmadı bebeğimi kucağıma almak nasip oldu şimdi oğlum 2 yaşında ve ben tekrar hamile olduğumu öğrendim henüz muayene olmadım beta değerim güzel artmış randevu günümü bekliyorum ama alfameti artık normal hayatımda da kullanıyorum bugün de coraspin içmeye başladım umarım sağlıklı bir şekilde kucağıma alırım rabbim isteyen herkese nasip etsin yani demem o ki Allah nasip ettiyse ve de sonra doktorun iyiyse Allah’ın izniyle hiçbir sıkıntı da Olmaz 🌸🙏🏻❤️