Arzu45 Erkek bebek kızım erken geldi 36 da buna gün bile vermediler birde sezeryan yarın gel dediler .off nolucak hiç bilmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizde durumlar nasıl doğum belirtilerinin varmi.ben şu an çökdum doğurmak isdiyorum artık.
aylinpalaa Arzu45 ilk bebeğiniz sezaryen miydi? Kaç yıl önce doğum yaptınız? Ben de tam 37+0ım yarın son kontrolüm var haftaya çarşamba doğumum olacak nasipe
QueenMommy Arzu45 Benmde ilk gebeliğim sezeryandı bunda gün verdi doktprum haftaya cuma sezeryan olucam suan 37+1 haftalıgım
QueenMommy Arzu45 evet 38 geçsin dedi doktorum aceleci değil 38+2 de alıcak işte tabi sancın ağrın olursa erkenden gel dedi ama bekliyelim 38 geçmesini diye konustu
Denizgiller Bende pazartesi 38+1 olacam sezeryan olacağım bakalım strest var biraz Allah kolaylık verir inşallah okuyanlar dua ederse çok sevinirim