Kızım 37+4 ye su gelisiyle suni sanci,oğlum 39+2 su gelişi kendi sancilarimla ama gayet güzel sancilardi yormayan doğuma kadar asla bir ağrı sızı yaşamadım kasılma nedir bilmezdim sadece su gelişi şimdi 35 haftaligim kacinci haftada gelir çok merak ediyorum çok arası var son dogumumla acaba araya bu kadar zaman girince ilk gibi mi oluyor vücut bilen varsa beni de aydınlatırsa sevinirim🥴