Smyr_97 Ben 6+3 te gittim kese bebek olusmustu kalp atisini da duydum am cok gucsuzdu yeni oldugu icin tekrar gidicem duymak icin
Busranur_mnts YyyyYasemin betan kaçtı canım benim ptesi 400dü doktor 1600 2000 arasıdır dedi görünmedi ama
Busranur_mnts Peri_1 sağlıkla büyüsün canım ben de 3+5 de 25 ile öğrendim 5+2yim şimdi kontrole gittim de kese görünmedi doktor haftaya çağırdı ben de hafif belirtiler haricinde bi şey yok endişeleniyorum sağlıklı ilerliyor mu diye
Peri_1 Busranur_mnts ben daha gitmedim 6+1 de randevum var inşallah kalp atışını duyarız kesede gözükür ben acilde kan verdikten sonra hiç kan tahlili yaptırmadım bir daha çok kafama takan bi insanım o yüzden direk doktora gitmek istedim
YyyyYasemin [silindi] bayramdan önce 290 dı kan vermek için gitmiştim aslında doktor betadan önce karnını aç kesemize bakalım dedi keseyi görünce beta istemedi o yüzden hiç bilmiyorum
Busranur_mnts Peri_1 ben de öyleyim yaa 6+2de gidicem inşallah görürüm bebişi de kuzenim de 6 +2de gitti kesede bebek de vardı