Baskabitubi Merhabalarr.. Bugün doktora gittim pek bilgi vermedi ultrason fotoğrafından anlayan varsa bebeğin boyu vs yazıyor mu burada anlatabilir mi? (30+6) haftalığız. Ben bebeği göremedim bile fotoğrafta. Bide cinsiyeti anlaşılıyor mu
GizemHamza34 Baskabitubi resim yüklerseniz bakılabilir ama cinsiyeti söylemediler mi bu zamana kadar detaylıya filan girmediniz mi
Baskabitubi GizemHamza34 fotoğraf yükleyemedim bir türlü. Cinsiyeti söylediler aslında ama ultrason o kadar kötü ki sürekli bir şüphe var içimde. Detaylı ultrason da çok kötüydü görüntü olarak. Orada cinsiyeti söylemedi zaten