Kubra-1997 Bu doktor beyle görüşüp tüp bebek yaptıran var mı yada etrafında yapılan kızlar bir zahmet söyler misiniz şuan tüp bebek merkezi araştırıyorum İstanbul da.
yesildeniz_ Kubra-1997 aret hocaya gidecekseniz çok sabırlı olmalısınız. Çünkü tedaviniz aylarca sürebilir. Klomen tedavisi uyguluyor ve o da kist yapabiliyor. Kist olunca tedavi erteleniyor. Benim o kadar sabrım da yumurtam da olmadığı için aret hocada devam etmedim. Ama merhametli, para odaklı değil dediğim gibi sabredebilirseniz tedavi şekli de güzel. Yapılacak bütün tedavileri uyguluyor
Tazeanne2016 Benim de bir tanıdığım gitti çok memnun kaldı , Aret bey her ihtimali değerlendirerek ilerliyor ve verdiği ilaçlar diğer doktorlardan daha farklı o yüzden tutunma ihtimalini de arttırmış oluyor, tanıdığımızın bebeği nerdeyse 1 yaşında şuan ,
Esrayenisen Kubra-1997 Aret hoca ile tedaviye yeni başladım fiyat 96 bin bugün iğnelere başladım bu ay yumurta toplaması yapılacak ve diğer ay transfer olacak
Esrayenisen @“Kubra-1997” merhaba ben Aret hoca ile tedaviye başladım daha yeni fiyat 96 bin ilaçlar hariç
Esrayenisen Kubra-1997 ilaçlar değişiklik gösterebilir gonal-f iki kalem iğne 9380 tl vitamin veriyor oda 1750 tl folik asit de 750 tl İlk muane ücreti 4.800 Tedaviye başlanınca her kontrolde kan veriyorsun onunda ücreti 900 tl
Esrayenisen Kubra-1997 amin bu yolda olan herkes dualarımda rabbim bize de evlat nasip etsin inşallah
Liva34 Aret hoca çok başarılı bir doktor giden birkaç arkadaşım var 🙂 benimde şişli memorial Semra Kahraman. Kimi yönlendirdiysem çok memnun kaldı. Orayla da görüşebilirsiniz. En kısa zamanda sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah ❤️
Esrayenisen Kubra-1997 hayır her muanede para yok bir defalık veriyorsun ama tedaviye başladığın zaman her kontrolde 900 tl kan alma parası var
cicikobabe Tüp bebek yaptırmadım ama 31 yaşındayım annemin doktoruymuş kendisi annem hala şükreder 7 yıl gibi çocuğu olmamış ve aret bey sayesinde ben olmuşum