Hasharia Adetim 29 haziranda olması gerekiyor ben productor test yaptım az önce tek çizgi çıktı öyle üzüldüm ki umutsuzluğa kapılmalımıyım erken mi yaptım acaba
Petunyaela Hasharia benimde 30 haziran ama bekliyorum. En azından yumurtlamamın üzerinden bi 10 gün geçsin öyle yapacağım test🥹 sabretmek çok zor tabi🙈
adatuna Hasharia yumurtlamanızdan 12 gün sonra çıkıyor testler siz daha yeni yumurtlamadan çıkmışsınızdır muhtemelen çıkmaması normal
Hasharia Mariam2 yaa evet dayanamadım 10 güne kadar da belli oluyor diyince eczacı dedim evet yapılabilir ama sonuç hüsran
Hasharia Petunyaela evet insan dayanamıyor ama artık söz verdim kendime adetimin geçmesini beklicem böyle de kötü hissediyor insan
Mariam2 adatuna Hasharia çıksa da inanmak olamaz meraktan yaptım ovulasyon dan 4 gün sonra ve Pembe çizgi ama silik çıktı bugün yaptım bişe görmedim
Moz adatuna yumurtlama mı çatlama mı acaba çünkü çatlama yumurtanın folikülden çıkıp tüpte spermle birleşmesi demekse çatlama üzerinden 10-12 geçmesi lazım gibi
Petunyaela Hasharia evet o yüzden erken yapıp gereksiz yere stres üzüntü yaşamaktansa bir kaç gün daha bekleyip en azından doğru sonucu öğrenmek psikolojik olarakta daha sağlıklı olacak🫶🏻🌸
Kbr2301 Hasharia biraz erken olmus bende yapmıştım 10 gun kala tertemiz negatif sonra 8 gun kala yaptim oda negatif bu sabah yaptim 7 gün var silik cizgi çıktı
adatuna Moz hayır pik gördüğüm ilk günden 12 gün geçince erken gebelik testinde görebilirsiniz ben son gebeliğimde hatta 11.gün öğrendim predictor ealry ile
asil15 Hasharia hamile kalmış olsan bile ciomaz canım tarihine göre 4 gün önce yumurtlama olmuş olması lazım artı iliski üzerinden ve yumurtlama üzerinden 12 yada 14 gün geçmesi lazimki ciksin
Moz adatuna hımm 9 hazirandı benim pik ama çatlama 11-12 haziran gibiydi.Yarın test yapsam belli olur gibi ama regliyi beklicem artık çünkü son 1 haftadır yapıyorum negatif sabredeyim
adatuna Moz regli beklemenize gerek yok 12.gün predictor eaarly alın en iyisi o onda varsa belirgin şekilde çıkar dediğim gibi 3 kere pozitifi bu testle 11-12.günde gördüm yanıltmaz :) 1 haftadır neden yapıyorsunuz ki çok erken
Moz adatuna ya herkes awox övünce bu kez awox aldım.Sabredemedim işte hep negatif görünce şuan korku oldu test yapmicam o yüzden:(