15+6 da cinsiyeti erkek olarak gördü doktorum şuan 24+6 yız şimdiye kadar tüm kontrollerde özellikle teyit ettirdim resmi olarak inşallah oğlumu ekim de kucağıma alacağım🫠🧿 isim konusunda çok düşündüm çok seçenek vardı aklımda bunlar Ege , Çağan , Can , Deniz gibi daha modern isimlerdi eşime bir ara Ediz ismini önermiştim eşim onu çok beğenmiş bugün minik bi oyun oynadık ve Ediz ismi kazandı😅🥹 Ediz D. Umarım isminle yaşar sağlıklı huzur dolu hayatın olur seni sabırsızlıkla bekliyoruz ama zamanında gel inşallah. seni şimdiden çok seviyoruz🩵