Selamlar. 39+6.haftadayım. Doktorum rahmimin yumuşamadığını, pazartesi suni sancıyla normal doğumu deneyeceğini olmazsa sezaryene alacağını söyledi. Alttan uyardı doğum için. Bu 4 günde rahmin yumuşaması için ne yapmalıyım? 4 gün içinde rahim yumuşar mı? Suni sancıyla normal doğumu zorlamak istiyorum. Olmazsa tabii ki sezaryen olsun ama