Busranur_mnts Ozgenurribo ben de görüyorum canım 1 2 gün sonra tekrar test yap koyulaşma olursa kan ver hangi marka test yalancı çıkaran çok marka var malesef
Mariam2 Ozgenurribo umarım vardır canm dün bende yaptım ama bebe time gebelik testi ve silik pembe çıkardı bugün ayine marka yaptım negatif
Ozgenurribo Ben kendim uyduruyorum sandım ama daha erken bugünü de sayarsam 4 gün var 2 3 daha bekler bi daha yaparım 🥹❤️
Ozgenurribo Busranur_mnts 3 gün var canım bugün sabah yaptım çok az silik çıktı var mı bilmiyorum bi de geçmesini bekleyeceğim o zaman yaparım
Ozgenurribo Busranur_mnts bende öyle düşünüyorum gözle zar zor görünüyor ama ablam falan da gördü var diyor
1kopek1bebek Ozgenurribo regliniz gecikirse bi kan verin bence ☺️ benimde geciktiğinde böyleydi şuan 38. Haftamdayım 🥹
Ozgenurribo 1kopek1bebek ay maşallah Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin gecikirse inşallah bi daha yaparım