Tazeannecik01 Kizlar 20+3 haftalık olduk elhamdülillah sizler hareketi her gün düzenli olarak hissediyor musunuz bu arada ilk gebeligim
Rusapolat Tazeannecik01 18+4 üm. 16 dan beri her gün mutlaka hissediyorum oğluşu. Erkekler daha kuduruk galiba çözemedim ajdsndbdj benim ikinci gebeliğim ama ilk bebeğim olacak nasipse
Mrvmrv78 Tazeannecik01 19 haftalığım 2-3 gündür hareketlerini hissetmeye başladım ama şuan bir düzen beklemiyorum bazen akşama doğru hareketleniyor bazen sabahtan ama her saat hareket etmiyor ya da ben hissetmiyorum
Eres26 Tazeannecik01 ya birseyler hissediyorum artık ve o olduğunu düşünüyorum ama çok şiddetli değil küçük küçük 20 haftalık olduk bizde
Tugba2005 Tazeannecik01 bende 19+3 üm ama daha net olarak hissetmeye başlamadım. Normal mi bilmiyorum ama doktorum 24 e kadar hissetmeyen oluyor demişti. Heyecanla bekliyorum bende
Merymom4 Tazeannecik01 20+2 yim bende yaklaşık 1 haftadır dıştan hissedilmeyecek kadar yoğun hissediyorum. Özellikle geceleri sol yanıma uzandığımda kalp atımı gibi baya fazla hareketli