Misssitare Bu ay ovülasyon kullandım tam istediğim gibi değerlendiremedim ama yine bekliyorum işte. 1 haftadır yoğun meme hassasiyetim vardı dün azaldı. Ara ara kasık ağrım oluyor adet gecikirse test yapıcam sizde durumlar nasıl?
Misssitare ilaydagkk1 adetin gecikmesini beklemek en iyisi 3 4 gün falan mesela. Ben dün dayanamayıp test yaptım boş görünce de insan ayrı bi üzülüyor. Hakkınızda hayırlısı olsun en güzel zamanda gelsin inşallah🌸
ilaydagkk1 Misssitare evet canım ben çok kez o hatayı yaptım ilk başlarda birazda benim sorunum adetimin düzenli olmamassı ama şuanki bel ağrım ve jassıklsrımdaki batmaya bakarsam olurum 1 haftaya olmazsam kan vericem