Ofinisss bendede ara ara yüksek tansiyon problemi oluyor şuan 34. Haftamdayım 35. Haftaya kadar kullanmam için kan sulandırıcı verildi ve takip etmem söylendi lüzum halindede kullanmam için bir tansiyon ilacı verildi şükür ihtiyacım olmadı tansiyon ilacına ama streslendiğim an yükseliyor tansiyonum özellikle hastane ortamına girince
İlk yükselmesinde benimde kulaklarımda uğuldama ve gözümde şimşek çakmaları oldu ölçtüğümde 170/100 dü acile gittik ama 10 dk içinde hem tansiyonum düştü müdahale olmadan hemde semptomlar geçti
Tansiyon çok dikkat edilmesi gereken bi konuymuş yükselmeler devam ederse erken doğum olabilir dedi doktorum şuan tuzsuz diyet önerdi, kendimi asla yormamamı söyledi, bol su içiyorum sıcağa maruz kalmamaya özen gösteriyorum ama aşırı stresli bi süreç gerçekten