adatuna _busss bir yerden sonra salmak en güzeli bence son bebişsiz günlerin tadını çıkar bol dinlen acele etme güzelce uyu ☺️
Su123 _busss gerçekten bitmiyor sürekli bir iş çıkıyor her gün düzenli temizlemeye çalışıyorum ama zorlanıyorum artık
Ahsenmira _busss 34 oluyorum yarın, geçen haftalarda nasıl yetişicem diye stres oluyordum çünkğ tekim kimsem yok eşimden başka. Maalesef pazartesi öğrendim ki kasılmalarım başlamış çok erken maalesef doktor yatacaksın dedi 🤷🏻♀️ şimdi neye yetişeyim herşey olacağına varacak 🥲
betic _busss yavrum sakin ol hiçbir şey tam tamına dörtte dörtlük olmak zorunda değil belli ki evi temizlemişsin doğum cantani hazırlarsın bebeğin odasındaki eşyaların en gerekli olanları tamamsa diğer eksikler için de kendini germe sen doğumuna odaklan anneliğe odaklan sakin ol bebeğini düşün pozitif de kal yani bırak ne eksikse senin evin hallolur sen moralini eksik etme💛
patili_kiz90 Asla bitmiyor gerçekten , bak camları silmiştim yine pislendi ve bilek ağrılarım olduğu için uğraşamayacağım hiç banane. Evime gelen Kim neyi yadırgayacaksa umrumda değil , ben ve bebeğim önemli