Ipek0z Kan verdim bugün saat 3te ne zaman çıkar sonuçlar iki saat sanıyordum hala e nabıza düşmemiş ne zaman çıkar
Sny_hkn10 Ipek0z hayır kan testinizenbakarlar kiminin gece yarısı bile Sonic baktığı oldu burada siz sisteme bakmaya devam edin inşallah bir an önce çıkar ☺️
Gamzelibebek Ipek0z çoktan çıkmıştır hastaneye git acilinden al ya da ara ama genelde telefonda söylemezler
Ipek0z Gamzelibebek acile tek gidemem uzak bayağı, eşime de hemen söylemek istemiyorum o yüzden mecbur bekleyeceğim🙈
ecemk94 Kızlar selam aile hekimine bugün 9.30-10.00 gibi kan verdim sonuç hala çıkmadı normal mi sizce
47Umudum47 ecemk94 bende bugün 9.15 te verdim bir kısım çıkmış şimdi baktım ama beta yok daha birlikte çıkmıyor mu acaba merak ettim bende
sizdenbiriyim Kızlar bugün adet günüm doldu 28 bat ve döngüm uzun normalde gittim kan verdim 2,0 çıktı anlamadım