minussset aynen tarif ettiğiniz şekilde benimki ,siz doktora gittiniz mi ,benimde yatıp kalkarken agrıyo yada bacakları kendime çekersem ,ayakta agrı yok bende , internette olabilir yazıyor ,kırmalı mıyız bilemedim ,yani bir kanama kötü koku akıntı vs olmadığı sürece korkacak birşey değildir gibi yine de içiniz rahat etmiyorsa doktora bir görünün