Arkadaşlar hamileyseniz eğer sabah öğle ikinci aksam yatsi farketmez o test cevap verir. Burda görüyorum milyon test markası kullanılıyor test sokuluyo vs. Bu ikinci gebeliğim ikisinde de sabah test yapmadım. İkisi de eczaneden satılan 15-20 tllik testlerdendi. Demem o ki bu kadar kafanıza takmayın. Gercekten rahat olun. Her nasip evvela nasip. Vakti saati dolunca her şey olur. Çok iyi anlıyorum bebek istiyorsunuz çok haklısın Allah yüreğinde merhamet ve sevgin sevgi barindiran herkese nasip eylesin. Ama gerçekten rahat olmak, stres yapmamak vs lazım. Kendinizi dinlemeyin. Akisina bırakın her şey olacağına varıyor. Ben pcosluyum. Ustelik suan 35 yaşındayım ikinci gebeligim. Şükür ikisi de kolay oldu cunkuuuu bana herkes hemen olmaz zaten beklemek gerekebilir vs dedi herkes dediğim doktorlar. Ben de saldım. Aman olursa olur bekleyip görücez dedim. 😉 işin formülü kesinlikle bu bence. 🥰