Bazen ortada çok önemli sebep yokken eşimi çok kırıyorum biz çok aşırı severek evlendik ikimizde çok duygusalız aslında eşim çok belli etmemeye çalışır ama bişey olsa tükenip ağlar ben şu son zamanlarda onu daha çok kırıyorum o a derse ben b diyorum bağırıp kırıyorum bi anda sonra çok vicdan azabı çekşyırum