Merhaba doğum yapalı 19 gün oldu daha önce de post açmıştım. Dikişlerimin sağ kısmında şişlik ve kızarıklık olmuştu ve aynı zamanda dikişimin üst kısmında da beyaz sivilce gibi bir şey gözükmekteydi. Bu hafta salı günü doktora gittiğimde doktor enfeksiyon olmadığını söyleyerek o beyaz kısmı parmakları ile masaj yaparak sıktı ben ne olduğunu tam olarak görmedim. Enfeksiyon olmadığını ve olmasın diye de tedbiren 10 günlük kullanacağım wincef antibiyotik, fucidin krem ve Hyalrgyne isimli krem vererek sabah akşam sürmemi söyledi.
Doktordan geldikten sonra o beyaz sivilce gibi duran yerin altında bi açıklık vardı ve kurumuş yara gibi gözüküyordu. Doktor kontrolünden 1 gün sonra yine o beyaz sivilce gibi olan şey oluştu ve bugün de o beyaz yere masaj yapınca kurumuş yara gibi görünen yerden beyaz sıvı aktı. Enfeksiyon değilse bu nedir? O beyaz sivilce gibi olan şey nedir.. Daha önce bu durumu yaşayan varsa bilgisini paylaşabilir mi lütfen 🥺