yenihamileyiz Kızlar benim kanamam olmuştu acile gittiğimde karnımdan baktılar. Çevremdekiler alttan bakılıyor kanamanın sebebi anlaşılmaz yoksa vs dediler alttan mı bakılıyor normalde bir daha gideyim mi acile? Randevuma var daha maalesef
kardelenimm yenihamileyiz evet genelde alttan bakılıyor. Aynı durumu yaşadım o panikle vajinal ultrason kabul etmedim. Doktorum karından göremem deyince mecbur yaptırdım
Srp37 yenihamileyiz karından bakılan ultrasonda kese etrafında veya rahimde kanama alanı var mı diye, alttan bakılan ise önce spekulum ile bakıyorlar vajina içini görmek için. Bazı doktorlar kanamayı arttırmamak için vajinal ultrason ile bakmıyor.
lilayda yenihamileyiz kaçıncı haftada olduğunuza göre değişir. 27 de geldi kanamam alttan görmem lazım dedi doktor spektumla bakti ilac sıktı içeriye yada batikon falan bilmiyorum. Sonra 30 da gene geldi bu sefer karından baktı ilaclar verdi yatak istirahati dedi vs.