112nurnurnur 12-14-16 haftalarda kız dendi. 18. Haftadayız bugün erkek gibi dedi doktor. 14te bak 3 çizgi var kız demişti. Bugün de pipisinin ucu gibi bu erkek dedi. Yaşayan var mı aranızda acaba 🥺😌
erikarpuz 112nurnurnur ben yaşadım hala inanamıyorum şimdi detaylıdan çıktım ısrarla sordum doktor gösterdi yok ya kızdır herhalde diyorum hala 😂
minikari 112nurnurnur bana da 12. Haftam şuan %90 kız dedi hatta kendini gösterdi %90 dedi acaba değişir mi 🥹
reyhan03K erikarpuz bana hiç göstermediler bu zamana kadar detaylı da göstermedi doktor zaten 5 dk bile sürmedi detaylı en son gittiğimde 21. Haftada yüzde 90 diyorum dedi şeker yüklemesinde tekrar bakalım netleşir dedi bekliyorum
erikarpuz Ehjfjsjs haftası küçükse inanmayın derim 😂 16da ilk erkek dedi devlet hastanesi olduğu için hiç inanmadım
erikarpuz reyhan03K detaylı 5 dakikada olmaz ya ben bugün 40 dakika kaldım, bence farklı bir doktora daha gidin detaylı için
Ehjfjsjs erikarpuz 18 de kiz dedi canim 18 e kadar göstermedi kendini:) şuan 19 uz temmuzun ilk haftasi detaylı var baklm
Sayoss Bende detaylıyı bekliyorum o kadar çok cinsiyet değişen duydum ki pipi gösterip sonra kız çıkan şaka gibi 😂😂
minikari hhllyyaa ayyy 😂 videoya almıştık video da izledim bacak arası boş ama bilemiyorum ya tekrar tekrar izliyorum en iyisi beklemek sanırım
hhllyyaa minikari biz 16 ya kadar fetal dna ile cinsiyeti öğrendik kendimiz bi evde şok olduk 16da doktora gittiğimizde doktor hala fetal dna da kız çıktı dimi dedi biz hayır erkek dedik kadında şok oldu beni evirdi çevirdi zorla pipiyi buldu yoksa hala ona göre kızdı😂😂