Benimde 8 haftalıkken 2 gün çektim o ağrıyı gece ağrıdan agliyordum doktor kontrolunde parol icmistim 2.gun hafiflemeye başladı ağrı merak etmeyin kendiliğinden gecicek o ağrı ama hala bazı hareketlerde o ağrı giriyo eşiniz zeytinyagiyla masaj yapabilir bana iyi gelmisti