Herkese merhaba ben şuan 5+4 haftalık hamileyim kesem göründü ama henüz kalp atışı duyulmadı üç dört gündür açlık halinde aşırı baş dönmesi yaşıyorum açlık şekerim 97 biraz yüksek dedi doktor dahiliyeye yönlendirdi bu durumu yaşayan var mı ? Diğer değerlerimde hiç bir sorun yok demir eksikligi de yaparmi böyle gebelik şekeri yaşayanlarin glikozu kaç çıkmıştı bilgilendirirseniz sevinirim