Eczaneden almış olduğum kutunun yanında “2-10 yaş grubu çocukların ve yetişkinlerin kullanımına uygundur.” yazıyor. Bebeğim 3 aylıkken bu vitamini aldım. Eczacı ve aile hekimine ayrı ayrı sorduğumda bebeklerin kullanımı için uygun olduğunu söylediler. Kullanıyorum ama kutudaki yaş ibaresi beni çok tedirgin ediyor. Ocean d vitamini kullanan anneler, rica etsem vitamin kutusunun sağ veya solunda yazılı olan yaş ibaresini aktarabilir misiniz?