kızlar kahvaltı çok iyi bol bol kaşr peyniri yumurta ceviz kaymak yeşillik tüketiyorum akşam da et yemeye sebze yemeye çalışıyorum ama öğle yemegınde ne yiyecegımı asla bilmiyorum canım da bir şey çekmiyor fikir olsun okuyanlara siz nasıl beslenıyorsunuz