Ya bende çarşamba günü detaylı ultrasona girdim normalde 20 haftalık olması gerekiyordu 19 haftalık çıktı bide başı rahim ağzına çok yakındı haftaya yine gidicem ozaman konuşuruz dedi ilk 3 ay ultrason kâğıtlarını getir dedi ona göre anlarız gelişim geriliği olup olmadığını ve kilosu çok düşürür 280 aynı haftada olanlar hepsi 300 400 falan bende çok taktım kafaya bu sabah muz bal çeviz milkshak yaptım içtim devam edicem bakalım faydası olurmu