Kızlar ben 5 yıldır grevez hastasıyım tedavi görüyorum geçen sene Hamile kaldığımda Doktor değerlerim şu anda düşük ilaç başlamayalım gebelik boyunca ilaç kullanma demişti sorunsuz bir hamilelik Yaşadım ve bebeği İnsan bir buçuk yaşında çok sağlıklı Çok şükür tekrar hamile kalmak istiyorum ama şu anda birazcık değerlerim yükselmiş düşürmeye çalışıyorlar ama hamileyken ilaç kullanma gibi bir durumum da varmış aranızda hem hamile kalıp hem tiroit ya da guatr tedavisi ilacı kullanan var mı