27+4 bugün NST ye girdim çift rahim ve girişte perde var doktor rahimde hunileşme olmuş ciğer geliştirici iğne yapalım dedi erken doğum olursa yoğun bakım süreci rahat geçer diye korkuyorum benzer durum yaşayan var mı ? Kaçıncı haftada doğum yaptınız bu durumda ?