Bugün kontrolüm vardı şimdiye kadar herhangi bir nişan, sancı olmadı. Doktorum ultrasondan baktı ve suyun azaldığını söyledi her gün nst için gel herhangi bir sancı hissedersen gel hemen dedi. Bu şekilde normal doğum yapan var mı ? Su azalması riskli mi ? İlk doğumum normal, bu da normal olacaktı hala öyle görünüyor ama mecbur kalırsak sezeryana da döner dedi :(