Gebeyizz Kızlar 5 cm lik miyom var onu ameliyat ile aldırmak şart mı sağlıklı gebelik mümkün değil mi bu şekilde bilgisi olan yazsın lütfennn..
Seymaark Gebeyizz benim var 6 cm ve çok şükür 37. Haftaya geldik korkmayın rabbm nasip ettikten sonra bebekte geliyor bir sıkıntı da yaşamadım ben çok şükür
Yaser27 Gebeyizz canım onun için ilaç tedavisini öneriyor bildiğim kadarıyla 8 ve üzeri için ameliyat yapılıyor
EmineMnc Bende de var 8cm hemde. hatta hamileliğimde öğrendim doktorum korkulacak birşey yok dedi sezeryan olursa alırız dedi sıkma canını sakın