duyguu11 Kızlar evde tek başımayım biraz önce sümüksü tam yeşil değil ama yeşilimsi bi akıntım geldi bu ne eşim burda değil acile gideyim mi hemen panik de yapmak istemiyorum
Ulusoy duyguu11 nişan gelmiştir benim de dün geldi hala daha peçete ile silince ara ara geliyor gitmenize gerek yok doktorum bebek hareketlerini kontrol et dedi
T-159 duyguu11 benimde regl sancısı vuruyor arada bende de akinti arttı bende ki böyle hani yapışkan oluyor ya şeffaf o şekilde renkli değil bilmiyorum ki Nisan mi
Smyyeislam_ Benim de öyle oldu ertesi gün 6 da sancım başladı öğlen bir de hastaneye gittim 6 cm açıklığım vardı 3 buçukta doğurdum rabbim kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla kavuşun