Efcmm ben devkette yaptım 18 haziranda 20 haziranda başka bi durum için gittim başka doktora aynı hastanede ama bana randevuyla işgili birşey söyledi bende gittiğim doktor 2li testimi görürmü birdaha randevu almim o bakar dedim çıkmış zaten ikilin dedi dün aldım bendr şaşırdım