ElaEge bu arada eğer doğum için bir hastane düşünürseniz kesinlikle Esentepe Hastanesi’ni öneririm dogum paketi çok avantajlı kaç kere kendimiz ekstradan kontrole goturduk kendim gittim 20 gunde 5 6 kere ücret almadılar hala almıyorlar bende dahil, ilgileri hemsirelerin verdiği eğitimler, emzirme hemşireleri , davranısları vs harika bi dogum gecirdim 35 bin tl ücreti yine olsun yine aynı hastanede gerceklestiririm prenses gibi hissettim aynı moralimi okadar yüksek tuttular ki hemen sezeryan olmama ragmen uyusukluk gecer geçmez makyajımı yapmaya kalkmıstım kekskdkd