ikincianneolmayolundaa Dün saglik ocağında kan vermistim hemşire beni arayıp gebelik yok dedi bende bakma gereği duymadim tekrar şuan bakayim dedim sonuç bu var mi yok mu anlamadim
Zeynep2929 ikincianneolmayolundaa çok yeni bir hebelik değeriniz 58 çıkmış 2 günde bir tekrarlayın hayırlı olsun ❤️
Birhilal ikincianneolmayolundaa ne kadar saçma orda kocaman referans dışı diyor hamilelik hormonu bir de bu yüksek çıkmış hamilesin büyük ihtimal nasıl bakmış hemşire
Ulkumom ikincianneolmayolundaa bende sağlık ocağında yaptırdım 64 çıktı doktor gebelik yok diyemem var da diyemem düzenli artış bekleriz dedi ama siz varmış gibi davranın dedi. Kadın doğum doktorum ilk gebeliğimde aynı şeyi söylemişti düzenli artık olup kalp atışını duya a kadar gebelik var diyemiyoruz demişti. Ama hiçbir zaman yolda demediler.
ikincianneolmayolundaa Birhilal aradim şimdi diyor ki önceki sonucuna bakmisim dün demek ki bakti tekrar var evett diyo yarin gel tekrar bakalim dedi yukselmis mi diye
Birhilal ikincianneolmayolundaa bu konuda nasıl dikkatsiz olabilir ya sende kontrol etmeyip yok sanıp ilaç içseydin Allah korusun düşük riskin olurdu
Ulkumom ikincianneolmayolundaa ön daha vermedim ki bi kere verdim Salı günü verdim haftaya verirsin dedi doktor 😂
ikincianneolmayolundaa Birhilal ilgilenmiyolar işte halbuki tarihe bak da şöyle kafadan yok diyo direk
Birhilal ikincianneolmayolundaa en son yapılan tahlil ilk önüne çıkması lazım e nabızdan bile bakınca ilk o önüne düşüyo nası bi sistem var anlayamadım inşallah daha dikkatli olur