Aleynanaz Bu gün tam 33.haftaya girdik doktor kontrolü vardı ultarson da 32+3 haftalık çıktı sağlıklı bir sorun yok ama niye böyle çıktı anlamadım sağlıklı da besleniyorum
Anonimmommy Aleynanaz benim en başından beri 1 haftaya yakın oynama oluyor bazı ölçülerinde. Şuan mesela hangileri olduğunu bilmiyorum ama 3 ölçüm söylediğini duydum doktorun 2 si haftasıyla uyumlu 1 i 5 gün gerideydi. Normal diyorlar minyon olucak
Anonim3400 Aleynanaz hiç takmayın stres olmayın, benim oğluşun kafası bir hafta önde gidiyordu koca kafalı olacak sandım 37. haftada haftasını tutturdu 😅
Anonimmommy Aleynanaz adet tarihine göre oluyor doğum genelde. Bi yakınım 40+4 de doğurdu ultrasona göre 39 haftalıktı bebek aslında 38 den sonra heran bekliceksin işte ben 34 den beri bekliyorum mesela şuan 38 im 1 aydır düzenli sancım çıkıyor nst de