2cocuk2kopek salı günü randevum canım geçmiş olsun Sanada , benim bebek makat gelişti en son ama döndü mü bilmiyorum, ama baş geliş olsa ayakları yukarıda olur ve hareketlerini yukarıda hissetmemiz gerekmez mi , ben şuan vajinamda baskı hissetmiyorum ama arada vajinamda titreşim gibi şeyler oluyor hareket sanırım