Melis_21 ilk bebeğimin usg sinde aşağıya doğru düz gidiyor kızım oldu bunda baya baya yukarı doğru dik yani, usg de iki farklı doktor biri kıza benziyor kesin değil dedi en son gittiğim de erkeğe benziyor net değil dedi 😅 yavrucuğum bacağını açmıyor da biraz sözün özü ilk kızım da nub tuttu bunda da erkek olması lazım nub a göre