erikarpuz Asenassmom bugün eşimle konuştuk iyi ki almamışız diye çok beğenmiştim ama aşırı büyük bagajda çok yer kaplar eminim çünkü tekerlekleri büyük ve iskeleti çok uzun maxi cosi leona2 öneririm bi araştırın isterseniz bagajıma koymadım henüz ama katlanınca küçük oluyor
Hll96 Asenassmom bende var benim arabam suv o nedenle benim arabaya sığma konusunda sorun olmadı. Biz yeni kullanmaya başlayacağız. Çevremde kullanan arkadaşlarım memnun.
BabeB Asenassmom kullananlar çok hantal olduğunu da ekliyor. Çok uzun ömürlü kullanmamışlar. Cybex bakabilirsiniz aslında onun yerine
Hll96 Asenassmom ben daha kullanmadım o yüzden bilmiyorum görünüşü güzel evet ama işlevsel olmayabilir. Daha pratik küçük modeller var onlara bakabilirsiniz.
Rachelgreen94 Stokkeye bende baktım ama izlediğim vidyolarda hafif olması önemli diye gördüm mesela cybex priamda çok güzel ama çok ağırmış. Sanırım cybex eezy twist 2 alıcam.