Mavili1480 bahsettiğiniz ağrı büyük ihtimalle magnezyum eksikliğinden olabilir bende aynı şikayetleri yaşıyordum doktorum günde 2 keze çıkardı magnezyumu rahatladım. Ben iki kez girdim nst ye ikisininde sancı çıktı ama ilkinde hiçbir şey hissetmiyordum hatta doktorum hissetmiyorsan sıkıntı yok demişti ama ikinci nst de sancıları hissettim dayanılmayacak ağrınız yoksa yalancı sancılar bu haftalarda normal vücut kendini doğuma hazırlıyor.