Ayy kizlaaaaar test yaptim bugun dongumun 32.gunu gecikme diyemiyorum bazen 28 ile 33 gun arasinda degisiyor reglim çünkü ama once kaset twst yaptim silik cizgi cikti gecen hafta sali yaptigimda tek cizgiydi sonra dayanamadım ultra erken testten yaptım oda çift çizgi ciktiii aylardir ilk defa silikte olsa kaset testte de gordum ya aşırı mutlu oldum tek belirtim göğüslerim aşırı acıyor hafif hafif kasık ağrım oldu bu arada ama o aylardir oluyor psikolojik olduğunu düşündugum için ciddiye bile almamıştım