Ahutuna Ümraniye devlet hastanesinde takipli olanlar ve doğum yapanlar tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Doktor olarak da önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)
Suzunn Ahutuna yapan varsa yorum yazsa ya ben elif hanımı duydum iyi diye ama daha gitmedim . zaten randevu aynı doktora kontrol zamanı aralığında bulmak biraz zordu başka doktora hastaneye gittim
Bet-San Ahutuna 5 yıl önce doğum yaptım kötü bi deneyim yaşadım anlatıp kimseyi korkutmak istemem şuan tekrar gebeyim büyük konuşmam ama devlette doğum yapmam. Doktor önemli değil şansınıza gelen doktor ve asistanlar kimse onlar yaptırıyor o yüzden şansınıza kim çıkarsa onla devam ediyorsunuz
ozoz66 Ben Göztepe’de yaptım memnun kalmıstım ama geçen hafta ümraniyede ibrahim kaleye muayene oldum memnun kaldım ve hastanede doğum yapmayı düsünürsen öneririm dedi ama bilemiyorum tecrübeli olanlar olursa daha iyi olur
Ahutuna Suzunn elif çalış sanırım ondan memnunlar ben de eser hanıma gittim bir kez şimdilik sorun yaşamadım onunla devam edebilirim gibi
Suzunn Ahutuna evet elif çalış nasıl bilmiyorum haftaya gideceğim bende :) farklı doktor neden sordunuz peki
Ahutuna Suzunn yeni ve uzun bir süreç olduğu için bilgi almak istedim, bir kontrole gittim çünkü sadece ☺️