Elffsrht Aranızda emzirirken mastit klamoks bıd 1000mg kullanan var mı?augmentine eşdeğer diye bunu verdiler.
Elffsrht anneoluyorum1212 evet kullandım hatta 2 defa.sorun olmadı.ama yine de doktorunuza sorun tabi