Az önce detaylı ultrasondan çıktım . Bağırsakta parlaklık var dedi kalbinde bi sorun görünmüyor ama beynindeki damarlardan bir tanesinin üst sınırı 10mm oluyormuş galiba bizimkisi 7 mm imiş . Çocuk kardiyolojiye yönlendirdi ama henüz almadılar beni randevu verdiler. Bu ne demek oluyor anlamadım . Çok büyük bir risk yok ama yine de var dedi . Bu şekilde denilip de bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı ? Kafam çok karıştı . Amniyosentez önerdi ama istemedim ben. Burun kemiğini ölçemedi çünkü çok hareketliydi ve sırtını döndü 1 saat sonra tekrar gel dedi bana. Başına böyle bişey gelen varsa nolur yazın bana