feridelevent_08 Bat 28 .. yaptığım 5.test( prodoktor) hepsinde ilk dakikada bu şekilde çizgi çıktı koyulaşma olmadı Varmı yok mu ?
asil15 feridelevent_08 kuruma çizgisine benziyor sanki ama daha 9 gün var galiba olsada bu kadar erken belli olmaz
Mariam2 feridelevent_08 canm testlerde güvenim kalmadı dün bundan daha köyü çıktı benim ama 2 daha yaptım negatif
Birhilal feridelevent_08 benim de bat 26 haziran dün yaptım negatif ama erken diye düşünüyorum şehir dışındayım 2 gün sonra eve gidince tekrar yapmayı planlıyorum
ElaEge feridelevent_08 bi haftadan daha çok var gecikmenize arka arkaya test yapmak çok strese sokuyor gecikme bekleyip yapsanızda koyu koyu çizgiler görüp sevinsek hayırlısıyla kuruma çizgisi gibi duruyor ama çok erken gün olarakta biraz daha sıkın dişinizi
[silindi] Bugün aynı testi ben de yaptım benimki de prodoctor erken gebelik testiydi. Aşırı derecede tek çizgi koyu oldu ama diğer türlü hiçbir çiziği göremedim aynı şekildeydi benim test de. Nasip diyelim yok diye anladım ben
asil15 feridelevent_08 hayırlısı canım inşallah gebesindir.iki gün sonra ilk idrarla tekrardan yapın bence
feridelevent_08 Mariam2 bu yaptığım 5. test hemen çıktı bozuk olsa acaba hiçbirinde çıkmaz mıydı acaba ya bende böyle ikilemde kaldım hevesimde kalmadı ya
Ozgenurribo feridelevent_08 bende bugün yaptım 23 haziranda olmam lazım 4 gün erken yaptım koyu bi tek çizgi çıktı ve hemen çıktı yanlışlık mı var anlamadım aynı marka benimde yarın ilk idrarla deneyeceğim birde 😒